2010. augusztus 15., vasárnap

holnap hajnalig...

Tevedtem, uj otthonom nem pontosan Koppenhaga, de kb. 10 perc alatt a kozpontban vagyok a vonattal.
Utolso Aabenraa-ban toltott esteimet setakkal toltottem, tengerpartra vagy erdobe mentunk. Esben mondjuk annyira nem volt oda az otlettol, ezert nem nyujtottuk hosszura egyiket sem.
Csutortokon a gronlandi Sakiunal aludtunk Roskildeben. Altalanos iskolas elmenyeinket elevenitettuk fel es az FHM bikinis kulonszamanak lanyait mustraltuk. A tobbsege nem ertem, hogy kerult bele a top 100-ba. Meglepodtem, Esben milyen jo izlessel iteli meg a lanyok arcat, alakjat, kisugarzasat es ruhajat. Azt hittem, alacsonyabbak az elvarasai.:)
Penteken a jardan ucsorogve hallgattuk a divathet utcadj-it, pezsgett az elet. El akartunk menni az egyik ingyenes divatbuliba is, de a feltuntetett cimen a megnevezett helyszint nem talaltuk. Talan, mint a Harry Potterben, itt is a ket epulet koze kellett volna futnunk.
Szombaton Krisnasok ingyen etelosztasabol huztunk hasznot, utana szemtanui voltunk a vilag legghosszabb divatbemutatojanak, mely Koppenhaga egyik foutcajan haladt vegig. Rengeteg szep ruhat es embert lattam. Bementunk egy plazaba is, s kovetve masok peldajat, teljes nyugalommal olvasgattuk a magazinokat, anelkul, hogy megvettuk volna, mintha konyvtarban lennenk. Megtudtam pl., hogy a Danone civilszervezetekkel egyuttmukodve alapitott Bangladeshben egy gyarat, ahol meg vitamindusabb joghurtokat allit elo-olcsobban. Erre az ottani gyerekeknek egeto szuksege van. Raadasul hasznot is hoz, a termeles 1%-at jelenti csak ez az orszag + felfedeztek a vas egy olyan oldodasi fajtajat, amelyet most mar mas celcsoportnak (idoskori csontritkulasban szenvedok) szant termekekben is tudnak alkalmazni + megtanultak olcsobban eloallitani.
Holnap irany Horany haza.

1 megjegyzés:

  1. szia!
    nagyon élvezem a blogod olvasását, visszaolvastam nyáron az egészet, jó, hogy írsz a külföldi élményeidről, nagyon csípem:)
    lesz még folytatás?
    várom, várjuk!
    üdv,
    J

    VálaszTörlés