2010. május 3., hétfő

veres hurka es Rubik-kocka

Ismet dan billentyuzet.
A pentekem nagyjabol a szombatra valo keszulessel telt, amikoris kulturestet tartottunk mi, kozep-europaiak: a szloven Lucska, ket horvat, egz szlovak par es oten magyarok. Kommunista keretet adtunk a musornak, kocsmanak rendeztuk be a nezoteret. Korabeli rajzfilmeket (TV Maci, Hohoho Horgasz eleje), reklamokat (Hurka Gyurka: http://www.youtube.com/watch?v=GAvU1fmTJ3c ) vetitettunk, illetve prezentaciokat az egzes orszagokrol. Magyarorszaggal kapcsolatban a feltalalokat hangsulyoztuk.  http://www.youtube.com/watch?v=e0wkokaybWA&feature=fvst Az eloadas napjan ujra megneztuk es engem annyira meghatott, majdnem konnyeztem. A nyari budapesti belvaros es a magyar kultura; a tudomanyok, a muveszet...nekem ez Magyarorszag, nem a turul meg a Trianon-gyaszolas.
Kulonbozo jeleneteket is bemutattunk a korszakbol: uttorok eneklik az Internacionalet sajat nzelvukon + a refrent oroszul, titkos rendorseg elhurcolja a Szabad Europat hallgatokat, 60-as evek bulija, 68-ban levert cseh forradalom. Az egesz musor egyoras volt, utana szalamis vagy zsiros kenzer hagymaval. A norveg Sigurdot majd megzabaltam, amikor bevallotta, hogy o a disznozsirt sajtkremnek hitte, es erdeklodott, hogy meg mindig fogyasztanak-e ilyet az emberek. Ma este beszeltem a Nagymamammal, o pont azt vacsorazott...:)
Vasarnap henyeles a fuben (eleg jo ido volt), Murakami, ilyesmi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése