2010. április 9., péntek

(intellektuális) csemege

Tegnap új csoportokba osztottak be minket. Azt kívántam, hogy vagy a kubai Rolandóéban legyek vagy Kristoféba és az utóbbi sikerült, ráadásul Shintaro és Oliver is velem van, szóval boldogság. :) Együtt  főztünk ebédet: húsgolyót (ebből nyilván nem ettem), paradicsomszószt, tésztát, salátákat. Közben klasszikus zene. Kristoffal nagyon jól el tudok beszélni a kultúráról. Az előző negyedév végén beültem az utolsó európai kultúra tanórára, és rájöttem, hogy muszáj felvennem, hogy tréningben tartsam az agyamat. Különben is 20-21. század lesz a téma. Kristof elmesélte, milyen megdöbbentő volt az entrée-m, ugyanis azzal kezdte, hogy kivel futhatnánk össze a húszas évek Párizsában. Nekem Mallarmé ötlött fel, ezzel még Kristofot is zavarba hoztam, vajon élt-e még akkor a költőnk (most néztem utána: nem). Mindenesetre valószínűleg csak mi ketten ismertük, tapasztalata szerint nagyon kevesen olvassák. Kristof amúgy egy öreg dán, régi igazgató, odavan a hazájáért, ezen belül a dán designért és a designos székekért. Tegnap egész kis előadást tartott belőlük. Általában másodkézből szerzi  be őket, 1 000 000 forint helyett mondjuk 400 000-ért, de az a szék tényleg elképesztően gyönyörű volt. Délután csoportversenyeztetés: frizbivel futás, csónakázás, hálón átbújás, csónakázás stb. Móka móka hátán.
Az új tanulók közt sok a  jó fej, pl. a svájci Joséphine, a norvég Salma és a dán Alexander nagyon életrevalóak, nyitottak és humorosak. Ma jön egy banda koncertezni, üdvözlő buli, elég ígéretes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése