2010. április 22., csütörtök

hull a hó és hózik...május vár, napsugár

Sötétben bujkáló, rémhírtejesztő betegség, reszkess! Inkább csak én reszkettem, amikor hétfőn megint elődugta a képét, kedden délelőtti lyukasóráimban az ágyban pihegtem, az est nagy részében is, mára azt hiszem, tökéletesen rendben jöttem. Azért a délutáni órákra beültem, meg is érte, mert európai kultúrán viktoriánus prüdéria és Frued volt a téma, jól eltúloztunk mindent, Kristof bemutatta az erős szuperegóval rendelkező frusztrált figurát, Marci az erős iddel rendelkező habzsológépet (hiteles alakítás volt, mondhatni élethű és szívből jövő :) ).Szerdán Koppenhágába vittek bennünket, modern templom, Skanzen-féle tyúkokkal, bárányokkal és hangulatos tanyasi házakkal. Az időjárás is kedvezett, öklömnyi hópelyhek és jégeső, cirka egy héttel május előtt. Helsingőrben állítólag napsütés mindeközben...Utána filmstúdió, híres rendezők beszéltek, remélem az Antichrist című filmet ma meg tudjuk nézni. Lars von Trier. Délután elcsábultam a H&M-ben: leggings és póló kevesebb mint 4000 Forintért, eredeti árakon mintegy 11 000 lett volna. + H&M-mel ugye támogatom a környezetvédelmet, a bangladeshi iskolákat, a drogelleni kampányt stb, stb. :)  Éjféltől Erick ünneplése a parti szobában. Most ebéd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése