2010. március 21., vasárnap

el(ő)adó

Pénteken Shintaro születésnapját ünnepeltük, készítettem neki kártyát, aláírattam az emberekkel. Nagyon meglepődött, nem számított rá. Este a nappaliban gyűltünk össze a tiszteletére. Salátakészítés Aymannal, a szakáccsal.
Szombaton előadói est: a drámánkban idegességemben néha túl gyors tempót diktáltam, de jó visszajelzéseket kaptunk. Az afrikai táncot tanító férfi tizenöt perccel kezdés előtt még nem tudta megmondani, mit mutatunk be pontosan, viszont ez is jól sült el. A videónkon is nevettek. Megpróbálok valahonnan felvételt szerezni. Facebookon a tavalyi bad boy dance, ez a legjobban beharangozott és a legjobban várt műsorszám. Idén is jól kisikoltoztuk magunkat. ;)
Ma elbúcsúztattuk a Costa ricai Danieltől, aki nem marad már  a következő negyedre. "Légy férfi, Daniel, ne sírjál. Én ma lány vagyok"-vallotta a litván Edvinas. Varázsfalván a menő fiúk sírnak, már Toko is megmondta. Irigyelte az amerikai Garthot, aki megkönnyezte a koreai tévédrámát.
Séta a környéken. Találtunk egy cumikkal teleaggatott bokrot.
Szerdából kimaradt, hogy Costa Ricában divat volt egy időben igazi iguanákkal a vállon járni az iskolába, mivel egy népszerű műsorvezető így szerepelt a tévében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése