2010. február 1., hétfő

újszombat

Mottó: "A négy az új három"

Ennek értelmében a tegnapi nap akár újszombatnak vagy pótszombatnak is nevezhető, mert sokkal mozgalmasabbra sikeredett, főleg estére. Kora délután Bojana finom zöldséglevesét kanalaztuk a tanulói konyhában és jókat nevettünk az abszurd pletykákon, újakat találtunk ki és így ugrattuk egymást. Azt hiszem, ez az optimális reakció. Utána bekapcsolódtunk a lengyel Tomász-sal a kézilabda bajnokság második félidejébe, Marci a pizzájára várva olykor velünk követte az eseményeket. nem vagyok oda a sportokért, de mégis harmadik helyért harcoltak a lengyelek, a második félidő még érdekesnek is titulálható, hiszen 8 pont hátrányból az utolsó percekben 1 pontnyit bravúroztak a lengyelek, noha végül mégsem nyertek. Utána kézműves szakkör Bojana vezetésével, fűztem egy nyakláncot Des'rée-nek. Este séta Lucskáékkal a városba, isteni idő, szép hó és szunnyadó szél (Lucska szerint ilyenkor még a szél is alszik). Hazatérve Andreas-sazl és Desivel a komplex számokról értekeztünk (este 11 körül), én a végére eléggé elálmosodtam, de Tokoék videózni hívtak, Szörny Rt. éjfélkor. Mindenki elaludt valamely részénél, én a középső 20 percnél, de a történet így is rekonstruálható volt. Kedves sztori, bár a digitális animáció kevésbé áll közel a szívemhez, azért elismerem a kreativitást. Most sietek reggelizni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése