2010. február 13., szombat

jel: mez

Angolon a TOEFL- teszt hallgatási részét töltöttük ki még hétfőn, én elég fáradt voltam, ezért a második szöveg alatt jócskán elkalandoztam, az arra vonatkozó kérdéseket végigtippeltem. Meglepődtem az olyan jellegű kérdéseken, mint vajon mit lép majd a tanuló ezek után vagy mit gondol a tanár a diákról, ezeket rendre elrontottam, bizonyára megint túlkomplikáltam. A lényeg a lényeg, hogy 24 pontom lett és 21 szokott lenni a követelmény az angol nyelvű iskolákból, úgyhogy örömünnep. Pierre véletlen adott nekünk egy listát csábítási szövegekkel, persze komolytalan mind és egyik rosszabb, mint a másik. Fiúknak pl. "Szóval neked bejönnek a kövér, csóró pasik? " "Van fiúd? Kell (még) egy? " "Segítesz megkeresni a kiskutyámat? Azt hiszem, abba az olcsó kis motelbe menekült, abban az eldugott kis utcában "  "Kérsz valamit inni vagy csak a pénzem kell? " "Légy egyedi: mondj igent!"
Lányoknak: "Lehet, hogy nem én vagyok a legszebb lány a teremben, de én vagyok az egyetlen, aki szóba áll veled" "Olyan vagyok, mint egy trópusi sziget: forró, nedves és várom a turistákat"
Drámán mindkét nap jeleneteket adtunk elő, most sokkal jobban ment, valószínűleg, mert nem volt fix szöveg, így könnyebb természetesnek lenni.
Szerettem volna bulizni Koppenhágában, de senki nem tartott velem. Ha minden igaz, nemsokára megnézzük a divathét programjait, de felteszem, hogy nem maradunk estig, mert az IPC-ben is lesz jelmezes mulatság, remélhetőleg a tavaszi divathét nem a szünetre esik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése