2010. február 15., hétfő

CP, PC, IPC

Szombaton ugyanaz játszódott le, mint péntek este: az emberek egyre csak ígérték és későbbre tolták az indulást, végül felkerekedtem és magam vágtam neki Koppenhágának. Hétvégére sajnos nem nagyon maradt nyitott és ingyenes program, az egyetlen, amelyen részt vettem a La Glace cukrászda és Rikkemai közös alkotásainak bemutatóján. Vettem is divatsütit a húgomnak, de kiderült, hogy csak 4 napig tartható, utánajárok, mit tehetek az ügyért.  1400 forintért vettem fantasztikus medált (képen) és ómama fülbevalóját, mindezt Christiasniában, ami azért nem mindegy, ott még a csipkebogyónak is más íze van.

Származási hely: ipc2
Koppenhága utcáján dán tradíció: jelmezes emberek táncolnak és ütnek szét egy ajándékokkal teli hordót. Ingyen gyümölcsök. Ingyen étel valami iszlám béketüntetésen is, dánul szónokoltak, tehát egy szót sem értettem, csak szépen álltam a sorban és vártam a megérdemelt jutalmamra. Még hogy Dánia drága.
Tegnap jelmezbál, képek Picasan (http://picasaweb.google.hu/sideroredis/Ipc202#) és Facebookon, én brit szabadnapos rendőrnő vagyok. Hondurasi Gabi születésnapja éjfélkor Bojana remek tortájával. Én a latin-amerikai naiv festészet stílusában alkottam számára maradandót.

Származási hely: Főalbum

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése