2010. január 16., szombat

tárgyfelvétel

Ma kipróbálhattuk a drámát, önkifejezést a kubai festővel és small talkot. Utóbbit a francia Pierre tartotta, aki San Franciscóban is tevékenykedik vagy 35 éve, így perfect amerikai az akcentusa, ő lesz az angoltanárom. Elég arrogáns, ugratja az ősszEl megismert fiúkat, akik otthon hagyták a barátnőjüket (éjszaka pedig mellesleg azt képzelték el, hogy az égő tűzifák a barátnőjük). Én bírom. :)
A kubai Rolandóval már beszélgettem néhányszor, sajnálkozott, hogy nem az ő csoportjába osztották az ő cubanitáját. (7 csoport van házi munkához, előadásfélékhez, ilyesmi). Én is sajnálom.
Ma mosogatás, azaz edényzuhanyoztatás. Sokkal élvezetesenebb, hogy szervezett program, mint az otthoni járuléktevékenység.
Délután óraismertető és tárgyfelvétel, ha minden igaz: professional english, globális konfliktusok, afrikai dob és tánc, kórus, dráma, önkifejezés, videó, hacsak majd utóbbit le nem adom, Rolando szerint parti helyett az elhivatottak vágnak vagy hasonló. Röpiztünk is, latin zenét hallgatva közben.
Este coffee mix, ez annyit tesz, hogy kijelölnek szobákat, amelyek lakói vendégül látják a kisorsoltakat. A bolgár Jankoékhoz mentünk, kicsit zavarban voltak, mi törögettük Desirée-vel a jeget, nevetgéltünk, aztán a vendégek elszivárogtak, átmentem Song szobájába, sejtettem, hogy ott van a parti, nem is tévedtem. Oliverék tizenegykor elindultak be Koppenhágába, mi ezúttal kihagytuk.
Rajtam kívül nem látok magyarokat az éjszakázók között... Szobatársam a társasági összejövetelek alatt általában a gépemen netezik.
Ma van az igazgató 50. szülinapja, ezért ünnepi brunchcsal készülnek. Ő szinkronizálta a dán Aladdint. http://www.youtube.com/watch?v=2mTtcDOghLY
A kandalló előtt ülve gépezem, az újkori nagymamáknak ez jut kötögetés helyett.
A nap tanulsága: "Bemutatkozás után ismételjük meg minden egyes mondatban a másik nevét, így azt érzi, hogy kedveljük, pedig dehogy, viszont megtanuljuk a nevét" (Pierre)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése