2010. január 27., szerda

ruhák, ruhák, ruhák

Elfelejtettem  írni, hogy vasárnap az iskola turkálósában (erre egyszer találtam egy jó szót) vásároltam, ma pedig a napsütötte Helsingorben tettünk sétát Pierre-rel, a lett Iritával és a szlovén Lucskával, hasonló céllal. Összesen  5000 Ft-nál kevesebbért vettem két szoknyát, egy cipőt, egy ruhát, harisnyát, pólót és pulcsit. Majd illusztrálom, mert így elég unalmas. Lucskával tegnap kortárs táncoltunk, tervezzük a folytatást, kultúrestére (amikor majd Közép-Európát kell szórakoztatóan bemutatnunk) is kéne valami műsor. Éjfélig beszélgettünk, ez a hét inkább elmélyülősnek tűnik a múltheti bulizóssal szemben, mert ma a hondurasi Gabival tettünk hasonlóan. A kortárs tánc egyik technikája, a kontakt, részben a súlyátadásokkal dolgozik, ezért sokat "hemperegnek" a táncosok egymáson, ez alapján  mi magunk gyártottunk pletykát a Lucskával. Az egyik magyar lány mai megjegyzése döbbentett rá, hogy a beszűköltek kb. minket tarthatnak amúgy is az IPC rongyainak, mert nem csinálunk ügyet abból, hogy a fiúkat ölelgetjük és élcelődünk velük, erre még rájön a tegnapi, bár szerintem ezekből bármilyen következtetést levonni elég szegényes lelkületre vall.
Holnap Koppenhágába és környékére teszünk szervezett kirándulást, én szívesen maradnék estére, de ez a többiektől is függ, végülis ráérünk hat hónapig.
Akik krúdyzást kértek: az étel már írtam, hogy isteni, ma viszont különösen: csicseriborsó saláta avokádóval, lime-mal és még vmi fűszerrel, talán kapor; ratatouille-féle; vacsorára joghurtos káposztasaláta is, mmm...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése