2010. január 8., péntek

5...

Elszámoltam magam, már csak 5 nap (44 perc múlva 4).
Önvizsgálódásomnak hála nyertem némi ihletet a prózámhoz. Bár Jung alkímiáról szóló könyve alapján messze vagyok még a hardcore önelemzéstől, amely kisebb-nagyobb hasadásokat okoz... Egyébként egy anya és a lányainak a kapcsolati háromszögéről fog szólni, na meg az ehhez kapcsolódó elemekről. Nem valami überegyedi, de az ismeretlen dilettánsok nagy szerencséje, hogy nem vádolhatják őket plágiummal.:P
Mióta feljegyzem az álmaimat, elég a Mátéval való találkozásra gondolnom, és teljesül. Nagyon misztikus...Kérdés, hogy akar-e ott teremni Dániában.:)

2 megjegyzés:

  1. hát, kedves boszorkám, csak csínján azokkal a bioáramokkal! mert tegnap kicsit eltévesztették a házszámot, és én kaptam útrakelési parancsokat álmomban :) kb tizenöt háztömbbel délebbre küld őket máskor ;)

    VálaszTörlés