2010. január 11., hétfő

2...

Tegnap-ma búcsúbuli Hybridben, hála Barbinak. Ügyetlenségemnek hála viszont lehet, hogy a képek felét letöröltem, remélem holnap az okosok majd megmentik a helyzetet. (Ilyenkor jön a vigasztaló szöveg, hogy a jó társaságot és a finomságok ízét úgy sem tudja visszaadni a kép, az élmény a fontos stb., ha sokat mondogatom, el is hiszem).
Hajnali beszélgetésünk témája a tét, cselekedtem-e bármit, aminek valódi tétje volt. A nap folyamán gondolkoztam rajta, ugyanis amíg kevesünk van, addig a kisebb tétek is kockázatosak. Én sokszor teszek közepeseket, a gond, hogy egyelőre nem értem a játékszabályt: a cél a gazdagság vagy a lenullázódás?
Oldásképp egy kis Jazz+ Az:

"Gin, rum, unicum, konyakmeggy,
A vodka leszalad, a konyak megy,
Daj-daj, sohasem halunk meg
Ja-aj.
Férfi
a szesz elől
nem tér ki,
kivált,
ha félszeg,
annak jobb,
hogyha részeg,
de délceg" :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése